søndag den 24. juni 2012

Dette er en prøve...

Hvad skal man fordrive tiden med på sådan en dag med regn, regn - og regn? Selv skotten skal ingen steder, men har tillusket sig fodenden af sofaen(selv om den tror, det er mig, der sidder i fodenden :-)) Der strikkes, der er en trøje, jeg gerne vil have med på ferie. Og så leges der med dette lille vidunder, min(læs skolens) IPad, som jeg er blevet udstyret med. Jeg aner ikke, hvordan jeg får lagt et billede ind, så der skal forskes lidt... Når jeg trykker på billedikonet, får jeg ikke mulighed for at uploade et billede. Fortsat god søndag - nu er der kun 5 arbejdsdage før ferien står for døren Hilsen AC

1 kommentar:

  1. Ja, regnvejr er strikkevejr :-) Der er jo intet der er så skidt at det ikke er godt for noget....

    Jeg har nul forstand på iPads, men mon ikke du finder ud af det?!

    SvarSlet