lørdag den 2. juni 2012

Strik, der passer til temperaturen

Det er ganske umuligt at finde læ. Solen skinner, og det ser så lokkende ud, men der er afsindigt koldt.
Måske derfor fik jeg lyst til at lade sommerstrikketøjet ligge lidt...

For et par år siden prøvede jeg dobbeltstrik på en workshop med Annette Danielsen og har siden haft lyst til at prøve det igen.
I Saltum købte jeg jo Ellen Holms tørklæde i dobbeltstrik. Meningen var, at det skulle gemmes til senere på året. Men pakken frister, så jeg har startet det (det bliver lagt til side igen om lidt, for sommerbluserne har 1. prioritet).



Det er meget hyggeligt strik - men det tager tid. Man skal lige prøve en stribe til for at se, hvordan det ser ud...Det var et kit med mange farver, jeg købte, men jeg sidder og får lyst til selv at vælge farver. Så det må jeg tænke lidt over.

Bredbånd er færdig. Jeg mangler at tage billeder, så den bliver vist frem i morgen.

Hilsen AC

Ingen kommentarer:

Send en kommentar