tirsdag den 16. oktober 2012

Jamen, strikker du da ikke noget?

Jo, det gør jeg da, men det går lidt langsomt... Og der er mange ting i gang (til en afveksling - hmm), her er et par stykker af dem:

Tidligt forår startede jeg på Granite, i virkeligheden er den petroleumsfarvet. Ryggen er færdig, og der er lige slået op til forstykket.



For nogle uger siden var jeg til workshop med Helga Isager, så hjemme igen røg der endnu en af hendes modeller på pindene.
Hun havde den mest bedårende Poppy med (fra Knit Collection 2010).
Min nevø og hans kæreste venter julebarn, så nu er der basis for strik i små størrelser :-)



Hilsen   AC

1 kommentar:

  1. Granite er også en af de modeller jeg har på ønskelisten - glæder mig meget til at se din!

    Og Poppy er jo helt uimodståelig!!! Klart du skal strikke den til julebarnet.

    Kender alt for godt det med at have mange ting undervejs :-) Men vi strikker vel af lyst og så skal man da have nogle modeller igang så man kan vælge alt efter hvad man lige er i humør til :-)

    SvarSlet