søndag den 18. maj 2014

Dejlige weekender

Selvfølgelig var jeg til Uldfestival sidste weekend - en lille hurtig tur lørdag og en lidt længere søndag.
Saltum var fyldt med især glade kvinder, og der var nok at kigge på og blive fristet af. Det er et fantastisk arrangement, de får stablet på benene hvert år.

I år lod jeg mig mest inspirere til senere projekter, men lidt fik jeg da med hjem bl.a. garn fra Karen Noe og et par nøgler af Tusindfryds hverdagsuld. En hakkenål og Susie Haumanns bog Blue Notes.


Denne weekend har vi jo været begavet med det dejligste vejr, så det meste har foregået udendørs. Lidt hækleri til afveksling for strikkepindene.


Sidste sommer begyndte jeg på Hanne Falkenbergs Bits, den har overvintret i kurven, men nu er det første ærme næsten færdigt.


Mærkeligt nok er det også ærmerne, der mangler på Paneldebat af Bente Geil, men jeg er godt i gang med det første.
Planen som jo er til for at brydes er, at disse to trøjer skal afsluttes, inden jeg må begynde på nye større projekter.
Skyerne er nået herop, men der skulle vist komme mere sol om et par dage!
Fortsat god søndag.
AC

6 kommentarer:

  1. Ja, har det ikke bare været fuldstændig fantastisk - jeg elsker at strikke ude :-) Det er en kæmpe tilfredsstillelse at finde et "gammelt" projekt frem og gøre det færdigt. Jeg er selv lige ved at strikke sidste ærme på et sommerprojekt, jeg begyndte på sidste sommer :-) Glæder mig til at se din Bits :-)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også til at se din Bits. Her var det fantastisk vejr i går, men i dag har det været gråt i gråt.....

    SvarSlet
  3. Jeg ser også frem til at se din Bits, jeg har opskriften liggende, men er aldrig kommet i gang, selvom jeg synes, den er ret skøn

    SvarSlet
  4. Så flotte ting du har gang i :o)

    SvarSlet
  5. Du kan glæde dig til at få Bits færdig, den er dejlig at have på især i varmen, jeg har lader mig inspirere af dit tæppe, og er igang. Vh Lykke

    SvarSlet
  6. Planer er bestemt til for at brydes, og hækling er hyggeligt :)
    Hvis jeg boede tættere på, ville jeg også besøge Saltum når der er uldfestival.

    SvarSlet